De business centra met kantoren
in Roemenië
We hebben twee business centra tot uw beschikking. Wij
zijn eigenaar van de centra die we in onze portefeuille hebben.
Wanneer u een bedrijf in Roemenië opricht, doen we dat
voor u en ontvangen we u in onze incubatiecentra. Dit zal je start versnellen
en vergemakkelijken. U concentreert zich op uw bedrijf, wij doen de rest.
Indien nodig zoeken we naar een oplossing op maat voor
uw specifieke bedrijf. We bieden alles wat u nodig hebt om uw bedrijf te leiden
in een moderne, aangename en productieve omgeving in open kantoren of klassieke
kantoren.
Meer info: mail : frjacobs@telenet.be
We combineren de zakencentra met
incubatiediensten.
Onze bedrijfsincubators dienen als een startplatform
voor jonge en kleine bedrijven. We bouwen uw bedrijf op een op maat gemaakt
tijdsbestek met weinig of veel betrokkenheid van onze expertteams.
Indien nodig, zullen we de volledige opstartfase voor
u doen en u vervolgens leren hoe u het bedrijf kunt runnen. We blijven
ondersteunen in de volgende fasen van uw groeicyclus.
We bieden alles van virtuele ondersteuning,
rent-a-desk, secretariaat ondersteuning via "plug & play" bedrijven
(bijvoorbeeld transportbedrijven met vrachtwagens, chauffeurs en een
transportlicentie), IT bedrijven, bouwbedrijven, management vennootschappen,
investeringsvennootschappen, productie etc...
.
We bieden een intensieve zakelijke ondersteuning met
toegang tot financiering en experts om
uw bedrijf echt te laten groeien.
Wat zijn de voordelen van onze
incubator voor bedrijven?
•
Minimale
opstartkosten: we bieden concurrerende ‘huur’ tarieven, die helpen bij het
minimaliseren van kosten zodat u zich meer kunt concentreren op het ontwikkelen
van uw bedrijf in plaats van u zorgen te maken over het betalen van de volgende
grote rekening.
•
De manager,
programmabeheerders, het ondersteunend personeel en andere consultants bieden
voortdurende assistentie aan de incubator.
•
Directe
ondersteuning door netwerkmogelijkheden met andere eigenaren en beheerders van
kleine bedrijven.
•
Ruimtes voor
gedeeld gebruik: receptie, showroom,
vergaderzalen in elk gebouw
•
Trainingsruimtes en
centrale kantoordiensten: maximaal 2 of 4 uur per dag.
•
Werving &
selectie: we zoeken het personeel en experts die nodig zijn voor een snelle
start.
•
Wij doen de administratie.
U kunt zich richten op uw bedrijf.
•
We lobbyen bij de
Roemeense overheid om uw zaken, vergunningen en subsidiebestanden te
vergemakkelijken en te faciliteren (15 jaar ervaring).
Meer info: mail : frjacobs@telenet.be
Read more: http://www.pbsworldwide.com/
Geen opmerkingen:
Een reactie posten